woensdag 20 maart 2013

met de demo dagen bij doe a ding een workshopje gevolgd met het graphic 45 papier een heel leuk kaartje gemaakt het overige van het papier mocht je mee nemen om thuis ook een kaartje te maken en dit is het resultaat geworden nou moet ik eerlijk zeggen we hebben wel wat fotos genomen hoor maar ach ik vind het best een gezellig kaartje of mag ik dat niet zeggen van mezelf ben vandaag ook aan de freubel heerlijk moet ik zeggen het is toch buiten koud nat en vies natte sneeuw bah ik ga lekker verder aan de freubel iedereen weer bedankt voor de reakties op de vorige post en denken jullie aan de candy heel veel freubelplezier lieve groetjes van Gré

21 opmerkingen:

jolanda zei

mooie kaart

Mihaela zei

Awesome creation, the paper and colors are so beautiful!!!

Willy's creations zei

Prachtig kaartje..houd zelf ook zo van dit papier.

Groetjes,Willy

Tinie zei

Wat een geweldig papier heb je gebruikt, super mooie kaart weer!!!

Groetjes Tinie

Ans Gilbert zei

Hoi Gré,
Wat een prachtig papier is dit,heb zelf ook nog 2 extra vellen gekocht van het maart papier..schattig kaartje heb je gemaakt ..hier wel heel erg koud,maar géén nattigheid..liefs van Ans

Patricia zei

Mooi zeg, prachtige kleuren ook!
Gr Patricia

Aleida zei

Mooi kaartje en dat mag je best zeggen!
Hier waait een koude wind, maar het is wel droog.

groetjes,

Rosina zei

Een prachtig kaartje Gré...vooral het papier is geweldig mooi...
groetjes Rosina

Marlies zei

Een hele mooie kaart en gemaakt met prachtig papier! En het weer is inderdaad zeer geschikt om te knutselen met alle sneeuw! groetjes, Marlies

Unknown zei

En dat mag je zeker zeggen Gré want het is een hele mooie kaart geworden, prachtige kleuren en papier! En tja, die sneeuw... wat zullen we ervan zeggen? Open haardje maar weer aan ;-) Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig kaartje Gré.

groetjes jolande

Lia zei

Mooie kaart is dit Gré, en het papier heb ik ook het is werkelijk prachtig he?
groetjes Lia

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kaartje weer Gré, ik vind hem helemaal super geworden.
Liefs van Anita

Riet zei

Wat een prachtige kaart Gre.

Liefs Riet.

Richtsje zei

Super Gré! Het papier is zo gaaf, ik heb het gebruikt in mijn vintage album. Gelukkig blijft er ook steeds wel wat over voor kaartjes dus zul je het bij mij ook vast nog wel eens tegenkomen! Jij hebt er in ieder geval ook een schitterend kaartje mee gemaakt!

Groetjes Richtje

Patricia Wanten zei

Je mag dat gerust zeggen van jezelf, Gré, want het is een schitterende kaart. Het mooie papier en leuke details zijn tot een elegant geheel gebracht.
Groetjes

Patricia

Antoinette Voorn zei

Prachtige kaart weer,Super! Ook heel mooi papier.

Gr Antoinette

Marieke zei

Wat een mooie kaart zeg!
Ik heb je blog voor de rest ook even bekeken, wat maag je een leuke dingen zeg! Erg mooi.
Ben gelijk volger geworden!

Groetjes van Marieke

Diny zei

Wauw....wat een prachtige kaart!
Je hebt er heel mooi papier voor gebruikt!

Groetjes Diny

Neltine zei

Hiep hoi die Gré,

Jammie...wat een lekkere taart staat er op je blog;) Wousers...wat een joekel en wat een kleurstof hihi.
Ik sla even over, want ik heb al zoveel spulletjes. Iemand anders kan het vast ook heel goed gebruiken:)

Je kaartje is trouwens ook ssssschitterend zeg. Prachtige kleurtjes, wouw echt vintage. Pipaprachtig!!

Groetjes,
Neltine

Erica ♥ zei

Wowww je hebt er echt een prachtige
kaart van gemaakt, ik vind hem super.
Ik ben er helaas nog niet eens aan
begonnen, niks niet.
Moet ik snel maar eens doen, maarree
waar was dat ook alweer, die emmers
tijd ???

Fijne knutselweek nog gewenst ☺
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl