vrijdag 8 februari 2013

gewonnen candy

hallo lieve bloggers
ik had de candy gewonnen bij maris
gister is het binnengekomen heel erg bedankt maris

ik zag nog een kaartje wat ik nog niet had geplaatst
dus doe ik nu maar gelijk
allerlei stansjes gebruikt
het 3d plaatje is van studio light

ik wil jullie weer allemaal heel erg bedanken voor
de lieve reakties op de vorige post
en ja wij zitten nog steeds op de tuinstoelen
maar ze zitten lekker hoor en zoals aleida zei nee
ik hoef niet met de wc rol onder mijn arm
naar de wc hahaha


verder wens ik jullie allemaal een heerlijk freubelweekend

hele lieve groetjes van Gré

15 opmerkingen:

Rosina zei

Gefeliciteerd met je gewonnen candy....die spulletjes zullen bij jou wel heel goed van pas komen.
Je kaartje is ook weer heel schattig, en je hebt hele mooie stansjes gebruikt TOP!!
liefs Rosina

Richtsje zei

Het kaartje ziet er weer heel chique uit Gré! Mooi met deze mallen! En gefeliciteerd met je prijs, ziet er heel leuk uit!

Groetjes Richtje

Erica ♥ zei

Leuk hoor je prijsje ;)

En je kaartje is ook super leuk !

Alvast een gezellig (knutsel)weekend :)
Lieve grtjsss Erica xox

marian zei

Leuk dat je de candy heb gewonnen gefeliciteerd. Je kaart is weer heel erg mooi.
Goretjes Marian

Patricia Wanten zei

Gefeliciteerd met je gewonnen candy, geniet er van. Je kaart is zeer mooi, leuke mallen heb je gebruikt.
Nog een fijne vrijdag

Patricia

jolanda zei

mooie kaart en leuke prijs heb je gewonnen

Diny zei

Je hebt weer een leuke kaart gemaakt en wat een leuke prijs heb je gewonnen...komt altijd wel van pas!

Groetjes Diny

Ans Gilbert zei

Hoi Gré,

gefeliciteerd met je gewonnen prijs en je kaartje..is een schatje..mooi met de randen...

Liefs van Ans

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

gefeliciteerd met je gewonnen candy, je kaart is prachtig.

groetjes jolande

Aleida zei

Je hebt leuke spulletjes gewonnen.
Kaartje is weer leuk, leuke randpons heb je gebruikt.

groetjes,

Marlies zei

Een hele mooie kaart, heel chique en ook een hele leuke plaatje! Gefeliciteerd met je gewonnen prijs! groetjes, Marlies

Unknown zei

Wat leuk dat je die candy hebt gewonnen Gré, proficiat! En je kaart ziet er heel mooi uit. Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl

Anita Meijer zei

Wat een prachtige candy heb je gewonnen bij Maris Gré, ziet er super uit. Je kaartje is ook weer een plaatje, top weer.
Liefs van Anita

Tinie zei

Gefeliciteerd met je candy!!! En weer een geweldige mooie kaart!!!

Groetjes Tinie

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Gefeliciteerd met je candy.
Wat een leuke rand is dat langs deze kaart. Die vlinder is dat een foto??
Gezellige groetjes Lida