woensdag 15 februari 2012

weer thuis


hallo allemaal
we zijn weer lekker thuis na een dikke week texel
het was heel erg leuk en bere gezellig
schitterend mooi eiland, zeer zeker nu
de waddenzee lag zowat dicht gevroren
het was prachtig
jullie hebben schitterende mooie dingen gemaakt terwijl ik
weg was, heel erg mooi allemaal
vanaf vandaag ga ik al jullie creaties weer beantwoorden hoor
dit kaartje had ik nog voordat ik wegging gemaakt

heel erg veel lieve groetjes en heel veel freubelplezier

groetjes van gré

14 opmerkingen:

Tinie zei

Wat is dit schattig!!! En daar hoort ook echt dat mooie papier bij!!

Groetjes Tinie

Liesbeth zei

Wat een schatje Gré, en goed om te lezen dat jullie het zo fijn hebben gehad op Texel.
gr. Liesbeth

Neline zei

Lief kaartje Gré. Fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt gehad.
Groetjes
Neline

Unknown zei

Wat fijn dat jullie een heerlijke tijd op Texel hebben doorgebracht, zeker met dit prachtige winterweer!! Je kaartje ziet er superlief uit, groetjes, Ira

Lia zei

Ja het is een heerlijk eiland he Texel?
Je kaartje is heel leuk geworden,
groetjes Lia

Martha zei

Wat een mooi kaartje is dit!! En Texel is heerlijk!
Groetjes,
Martha

Unknown zei

Hoi Gré fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad, je kaartje is een snoepie zeg prachtig.

lieve groetjes Suze

Frosien zei

Wat een leuk plaatje, mooie kaart hoor! Groetjes frosien

Marrie zei

Hallo Gre,

Wat fijn dat je het zo naar je zin heb gehad op Texel.
Ik vind je kaart heel lief dat heb je leuk gedaan hoor.

Groetjes Marrie

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig kaartje Gré en heerlijk zo'n weekje Texel.

groetjes jolande

Marlies zei

Fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad. Je hebt ook een hele mooie kaart gemaakt met een schattige afbeelding erop! groetjes, Marlies

Jopie zei

Hoi Gré
Wat fijn dat je weer veilig thuis bent en een leuke vakantie gehad hebt. Je kaartje is weer prachtig. Ik heb op mijn blog een Award voor je. Je kunt hem copieëren en aan 5 andere mensen geven die minder dan 200 volgers hebben. Dit is om deze mensen eens lekker in het zonnetje te zetten.
groetjes Jopie

Kaartenkraam zei

Wat een beeldschoon lief kaartje is dit geworden!

groetjes van Ank

Willy's creations zei

Een pracht van een kaart heb je gemaakt.

Groetjes,Willy