vrijdag 13 januari 2012

simpel kaartje met heel veel blog problemen


een heel simpel mannenkaartje
waar ik toch een hele middag aan bezig ben geweest
ik wist gewoon niet hoe dat ik het zal doen
en dit is het resultaat geworden
het is allemaal graphic 45 papier
waar ik ook nog een hele stapel van heb liggen

ik vind het heel erg jammer dat ik bij de meeste van
jullie niet kan reageren
soms zie ik alleen het stukje wat in je dash board staat
en zie ik de rest ook niet
het is flink balen,ik heb al op sommige blogs gelezen dit of dat doen
maar ik heb heel erg weinig verstand van computers dus ik weet het niet hoor
het is flink balen vooral voor de mensen waar ik altijd op reageer
laten we maar hopen dat het snel over is

heel erg veel lieve freubelgroetjes van gré

12 opmerkingen:

Neline zei

Stoere kaart Gré!
Misschien moet je google chrome proberen, sinds ik dat heb....nergens meer last van!
groetjes
Neline

Tinie zei

Ik vind het een prachtige kaart Gré!!! En als je kijkt op mijn blog bij gisteren, dan zie je wat Neline ook zeg, gewoon Google chrome downloaden, het werkt super snel en goed!!

Groetjes Tinie

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

leuk mannenkaartje, ik ben ook met google chrome gaan werken en dat gaat goed.

groetjes jolande

Aleida zei

Je kunt een andere browser downloaden, b.v. Mozilla Firefox of Google Chrome. Als je dat gebruikt om te surven over het net, kun je wel alles zien. Internet Explorer werkt gewoon niet goed samen met blogger.
Succes!
(PS, je kaart is heel leuk geworden, ondanks alle problemen die je er mee had)

Unknown zei

Klopt helemaal, wat de anderen zeggen! Ik gebruik ook Google Chrome en/of Firefox, nooit geen problemen! Vind je kaart ondanks al je getrubbel top geworden! Wat blijft het toch mooi papier! Groetjes, fijn weekend, Ira

Jokecreatief zei

Leuke mannenkaart. Eenvoudig maar heel mooi. Hoop dat je dit kunt lezen. groetjes Joke.

Martha zei

Wat een prachtige kaart Gré!! Super mannenkaart!
Groetjes,
Martha

Jokecreatief zei

Hoi Gré, even een reactie op jouw reactie. Ja, ik heb mijn blog inderdaad veranderd. Dank voor je reactie op mijn kaartje.
groetjes Joke.

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart met dit mooie papier.

Heb het inderdaad ook, dat ik bij sommige niet kan reageren. Ook bij Jolande kan ik het niet, wat ook niet bij je ging. hopelijk is het snel veholpen, want je word er onderhand een beejte gek van.

Fijn weekend.

Groetjes Astrid.

Maia zei

Moeilijk ja om met dat prachtige graphic papier iets te maken vooral ook om erin te knippen!
Toch vind ik dit een schitterend kaartje hoor!
Fijne week,
groetjes Maia

Liesbeth zei

Leuk kaartje, met google chroom heb ik gelukkig geen problemen.
gr.liesbeth

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

hoi Gré, helaas ervaren veel mensen problemen op het blog, ik hoop dat het allemaal snel wordt opgelost en zie je vast wel weer bij mij veschijnen.

groetjes jolande