zaterdag 29 oktober 2011

witte kerst


met dit kaartje wil ik mee doen met de scrapcard challenge blog
van suze en marjan
het kaartje moet helemaal wit zijn
alleen het plaatje of stempeltje mag gekleurd
mijn kaartje is helemaal wit
ook de bloemen al lijken die gelig
nou ik probeer het maar weer eens
niet geschoten is altijd mis
ook wil ik jullie weer bedanken voor de reakties
op mijn vorige post
en de nieuwe volgers ook heel erg bedankt
http://scrapcardschallengeblog.blogspot.com/2011/10/scrap-cards-challenge15.html
heel veel lieve freubelgroetjes van gré

18 opmerkingen:

Tinie zei

Geweldig, wat een prachtige kaart, heel bijzonder!!!

Groetjes Tinie

Frosien zei

Leuke frisse kaart, mooi gemaakt hoor! Groetjes frosien

Elly zei

OOh harstikke mooi Gré!!

Unknown zei

Oohh het is een pracht kaart Gré, leuk dat je meedoet aan onze challenge bij SCCB.

Lieve groetjes Suze

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw, Gré wat een prachtkaart, mooi zo helemaal in het wit, lief prentje heb je gebruikt.

groetjes jolande

Marlies zei

Wat een mooie en hele chique kaart heb je gemaakt! Prachtig al dat wit en dan het gekleurde plaatje erop!
groetjes, Marlies

Martha zei

Het is een prachtig kaartje!!
Groetjes,
Martha

Jokecreatief zei

Wat kan een wit kaartje mooi zijn. Ook een heel leuk plaatje wat je hebt gebruikt.

groetjes Joke

Unknown zei

Hele mooi kaart Gré, je stansranden zijn prachtig! Groetjes, Ira

Riet zei

Wat een prachtig kaartje Gre.

Liefs Riet.

Rosina zei

Een hele mooie kaart Gré echt chique zo in het wit....ik wil er ook nog een voor maken....
Groetjes Rosina

Marjan van der Wiel zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt voor de challenge Gre. Bedankt voor het meedoen.
Liefs, Marjan

anita01 zei

Och Gre,

Vind het te mooi voor woorden, geweldig genoten.

Warme groetjes,
Anita

Cosy Life by Elly zei

Hey Gré..
Hé hé ik kan bij je reageren. Had al eerder een berichtje willen sturen maar het ging gewoon niet. Viana gaf me een tip en nu kan ik je dus ff bedanken voor je berichtje op mijn blog.
Ik zie dat je ook al met de kerst bezig bent..Gezellig!!

Fijne dag en lieve groetjes Elly

Lia zei

Schitterend zo helemaal wit,

groetjes Lia

Liesbeth zei

Hij is prachtig Gré, je vorige creatie trouwens ook hoor.
gr. Liesbeth

Jopie zei

Gré wat is dit een prachtige kaart zo chique ik ben gek op witte kaarten echt mijn ding maar jij weet ze wel héél erg mooi te maken en Gré het lijkt me erg gezellig als je mee gaat naar Oostenrijk kunnen we lekker knutselen en kan ik nog wat van je leren haha.
groetjes Jopie

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Mooi zo in het wit.

Als ik weer een demo ga geven bij Pipoos, zal je het vast en zeker wel lezen op mijn blog.

Groetjes Astrid.