vrijdag 7 oktober 2011

van theekist naar naaikist




van theekistje naar naaikistje
dit wilde ik al zo lang maken
maar had er de inspiratie niet voor
gister was ik vrij en heel vroeg mijn bed uit
en het lukte zo maar
ben wel heel de dag bezig geweest
heb joy papier gebruikt van binnen en buiten
en verder de klosjes end heb ik overal vandaan
vind het zelf wel wat hebben

weer bedankt voor alle lieve reakties
en de nieuwe volgers ook weer bedankt
dat jullie mijn blog komen bezoeken
betekend toch dat er mensen zijn die mijn creaties leuk vinden

heel veel lieve freubelgroetjes van gré
en een heel prettig weekend
ik moet werken maar denk aan jullie

17 opmerkingen:

Riet zei

Wowwwwww Gre,wat heb je dit schitterend gemaakt.

Liefs Riet.

Neline zei

wauwwwwie Gré, dat heb je geweldig mooi gemaakt!! Helemaal supersszz;)
groetjes
Neline

Liesbeth zei

Ziet er erg mooi uit Gré.
Wat een werk zal dat geweest zijn.
Maar je hebt wel eer van je werk.
gr. Liesbeth

Patricia zei

Zo zo mooi mooi mooi Gre!!!!!!
Heel gaaf gemaakt!
Groet Patricia

Unknown zei

Wauw Gré wat een mooi kastje heb je er van gemaakt leuke kleurtjes en alles zo mooi op elkaar afgestemd Prachtig.
Ook een heel fijn weekend gewenst.

Liefs Suze

Thea zei

Prachtig gemaakt Gré! Daar zitten inderdaad wel wat uurtjes in. Ik zag ook zoiets in de nieuwste Hobbyhandig, wie weet waag ik me er ook nog eens aan.

Groetjes Thea

Marlies zei

Wauw wat heb je dit mooi gemaakt!! Wat een werk maar een super resultaat, echt schitterend! Leuk met alle klosjes enz. en prachtig papier!
groetjes, Marlies

Elly zei

Wow hoe leuk is dit dan weer... Echt schattig, en harstikke leuk bedacht, om een thee kist op z'n kant te gebruiken om een kijk kastje van te maken. Errug leuk ;-)

Enne....zit me niet zo jaloers te maken, met het feit dat jij lekker bij Marlous om de hoek woont en ikke niet ;-(

groetjes, Elly

Aleida zei

Wat heb je dit geweldig mooi gemaakt! Daar zul je inderdaad lang mee bezig geweest zijn, maar het is meer dan de moeite waard! Heel mooi!
groetjes,

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw, Gré dat ziet er supergaaf uit.

groetjes jolande

Crea Astrid zei

Wowwww, wat heb je dat mooi gemaakt Gré. Ziet er helemaal supepr uit.

Fijn weekend.

Groetjes Astrid.

Unknown zei

oh wat heb je hier een plaatje van gemaakt Gré, helemaal te gek! Groetjes, Ira

Maia zei

Prachtig ik vind die kastjes altijd zo mooi. Echt leuke dingen heb je erin gezet! Wat een werk maar je hebt nu wel iets om nog lang van te genieten!
Fijn weekend,
Groetjes Maia

Kaartenkraam zei

Dat heb je mooi gedaan, wat een werk zal dat zijn geweest!

groetjes van Ank

Marrie zei

Hallo Gre,

Wat heb je dat leuk gedaan het ziet er heel leuk uit hoor.
Maar waar laat je nu je thee ha ha.

Groetjes Marrie

Ghanya zei

Wat een leuk kastje zeg!
Prachtig...

Lieve groet
Ghanya

Mariëtte zei

Prachtig!