zondag 14 augustus 2011

shadow box swap




dit is mijn shadow box die je moest maken
om aan de swap mee te kunnen doen
een lucifers doosje moest je maken
je kreeg 2 mini klosjes toegestuurd
waarvan je er minimaal 1 moest gebruiken
heb ik gedaan en nog wat grotere er bij geplaatst
het was wel een gepriegel hoor
in dat kleine lucifers doosje
mijn swap maatje is mina
deze heeft ze al ontvangen dus ik mag hem plaatsen

heel veel lieve freubelgroetjes
en weer bedankt voor de lieve reakties op mijn vorige post

van gré

17 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een snoepig doosje Gré! Prachtig gemaakt met hele gave inhoud! Groetjes, Ira

Ans zei

Heel mooi gemaakt, vond het ook wel een gepriegel maar heeel leuk om te doen.

Liefs Ans

Neline zei

wat een gepriegel, maar wel heel erg leuk!
groetjes
Neline

Tinie zei

Wat ziet die er prachtig uit!!! En de inhoud mag er ook wezen!!

Groetjes Tinie

Liesbeth zei

Wat een origineel doosje Gré.
gr. Liesbeth

Gerd@ zei

SWat een leuk geheel.... en een leuk idee ook!!!
groetjes Gerda

Rosina zei

Wat een super lief doossie Gré....ziet er prachtig uit en ik kan goed geloven dat het priegelwerk was....maaaaar heeel leuk....
groetjes Rosina

Marrie zei

Hallo Gre,

Wat schattig doosje.
En wat een priegel werkje petje af hoor.

Groetjes Marrie

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

schattig doosje, de deksel is zo mooi van vorm.

groetjes jolande

Patricia zei

Ziet er echt PRACHTIG uit zeg!
Groet Patricia

crea-elma zei

Hoi hoi,

Wat een leukerd is het geworden, ondanks het gepriegel.

groetjes Elma

Frosien zei

Mooi doosje Grè, erg mooi gemaakt. Groetjes frosien

liszha zei

Hij is prachtig geworden, daar zal je swapmaatje heel blij mee zijn geweest!

Aleida zei

Hij is wel heel mooi geworden ondanks het werken op mini-formaat.
groetjes,

Riet zei

Wat leuk gemaakt Gre.

Liefs Riet.

redscrap zei

Ik was erg blij met het doosje zit in de nachtdiens dus vandaar deze late reaktie, heb je mijn doosje al ontvangen!
groetjes mina

redscrap zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.