donderdag 16 december 2010

jongens/mannenkaart




een jongens /mannenkaart
gemaakt voor mijn neefje
lekkere knul een echte gentleman
word vrijdag 21 dus al een echte man
ik vind het ook een echt toepasselijke kaart voor hem
hij gedraagt zich ook als een gentleman
zoals ook de hoed die op het label te zien is
draagt hij ook weleens een hoedje
op het label heb ik een vakje gemaakt
voor geld
nou knul je zal dit denk ik niet lezen
maar van af hier van harte gefeliciteerd
ik hoop dat jullie deze kaart ook leuk vinden
lieve freubelgroetjes van gré

6 opmerkingen:

Unknown zei

Een prachtige kaart Gré, inderdaad een mooie mannen kaart daar zal die vast blij mee zijn.

Groetjes Suze

Aleida zei

Echt een mannenkaart.
Dit papier heb ik van de week ook in handen gehad. (niet gebruikt, gewoon weer aan de kant gelegd....)
Maar het is wel mooi, zoals je het hier gebruikt hebt!
groetjes,

Patricia zei

Mooie kaart hoor Gre
Gr. Patricia

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mooie mannenkaart, leuk gecombineerd het zwart/witte papier met het blauw.

groetjes jolande

Lia zei

Dat heb je heel mooi gedaan Gré

groetjes Lia

Liesbeth zei

Mooi uitgewerkt idee Gre voor een mannen/jongens kaart, erg origineel.
gr. Liesbeth