donderdag 2 december 2010

hoera een award van liesbeth


wat leuk een award
van liesbeth gekregen
heel erg bedankt hoor liesbeth
nou moet ik ook opdrachten doen
hem aan 8 mensen doorgeven en 8
dingen over mezelf vertellen
nou dat valt niet mee hoor
over mezelf, ja wat moet ik vertellen
dat ik vol continu werkt in de catering
en dat hobby,en mijn lust en mijn leven is
dat ik 11 december op de kerst markt sta
dat ik zo af en toe op een gewoon marktje sta
ja wat willen jullie nog meer van me weten
vraag maar zou ik zeggen
en die 8 personen
dat is helemaal moeilijk
want ik vind dat iedereen hem verdiend
ik zie alleen maar mooie creaties op de blogs
nogmaals liesbeth heel hartelijk bedankt
en voor iedereen die mijn blog bezoekt
heel hartelijk bedankt voor de lieve berichtjes
heel veel freubelgroetjes van gré

1 opmerking:

Marrie zei

Hallo Gre

Wat leuk voor je dat je een Award heb gekregen.
Het is altijd leuk als je kaarten en andere dingen maak dat je daar waardering voor krijg.
O ja op welke kerstmarkt sta jij?

Groetjes Marrie